You are here!!


1 perces tipp a hasizom erősítésére és a belső egyensúly megteremtésére

Az élet tele van kihívásokkal - ahhoz, hogy megbírkózz velük, fontos, hogy meg tudd őrizni a belső nyugalmad. Az alábbi 1 perces gyakorlat segíthet a belső nyugalmad elérésében és még a hasizmodat is erősíti, emellett segít, hogy elszántabban vágj neki a napnak.

A napi nehézségek és kihívások szinte állandóan megkövetelik, hogy testben és lélekben is egyensúlyban legyél önmagaddal, ebben sokat segíthet a rendszeres testedzés. Sokszor viszont nincs idő órákat eltölteni egy fitnesz teremben, úgyhogy ilyenkor gyors, de hatékony megoldásra van szükség. Szerencsére itt ez az 1 perces gyakorlat, amellyel minden lényeges izomcsoportodat megdolgoztathatod, még a hasizmodat is. Ha kevés az időd, akkor is hatékonyan működik a pilatesben és jógában is egyaránt bevettnek számító "plank" gyakorlat.

Egy tökéletes plank gyakorlat

Ereszkedj fekvőtámasz pózba úgy, hogy alkarod a talajon feküdjön! Zárd össze a lábaidat, és hajolj előre úgy, hogy miközben a könyöködön pihensz, azok éppen a vállaid alatt helyezkedjenek el! Az alkarod feküldön a földön, a tenyered nézzen lefelé. Tartsd a fejed, a gerinced és a csípőd egyenesen, miközben finoman húzd be a hasad! Maradj így 1 percig. Ez a teljes testet megmozgató gyakorlat garantáltan kiegyensúlyoz és erősít - testi és lelki értelemben egyaránt.

Szintén érdekelhet