You are here!!


4 tipp: gondoskodj az emésztőrendszeredről minden reggel!

Mindenki szereti, ha nyugodtan és kiegyensúlyozottan indul a reggel, hiszen ez az egész napot meghatározza. Ezért is kulcsfontosságú, hogy ilyenkor gondoskodjunk emésztőrendenszerünkről. Íme néhány egyszerű ötlet, amivel felpörgetheted a napod - és az emésztésed is.

Mozogj egy kicsit!

Azért jó testmozgással kezdeni a napot, mert így felkészülhetünk az aznapi kihívásokra. De nemcsak ezért. A testmozgás a beleinket is mozgásra készteti, ráadásul nyugalmat ad és csökkenti a stresszt, hiszen a felesleges energiákat és a feszültséget fizikai megterheléssel oldjuk fel*. Miután felkelsz az ágyadból, próbálj ki egy rövid jógagyakorlatot, csinálj néhány guggolást vagy menj egy kicsit futni!

Reggelizz egészségesebben!

A teljeskiőrlésű, rostokban és fehérjében gazdag étrend elég energiát adhat, hogy jól induljon a napod, és el tudj végezni mindent, amit aznapra terveztél. Finom reggeli lehet egy joghurt cukormentes müzlivel és mogyoróval, avagy főtt- vagy lágytojás egy kis pirított spenóttal.

Tanuld meg az önmasszírozást!

Kutatások szerint a stressz nagyon megviseli a gyomrunkat és a bélrendszerünket. Az önmasszírozás hatékonyan segít, hogy elnyerjük belső nyugalmunkat, és kiegyensúlyozottan, tudatosan kezdjük a napot - masszírozd például gyengéden a hasad! Próbáld ezt ki zuhányzáskor vagy amikor hidratáló testápolót használsz!

Kerülj kapcsolatba a belső éneddel!

Ha nyugodtan és kiegyensúlyozottan indul a napunk, akkor könnyedén vesszük az előttünk álló kihívásokat is. Próbáld ki, hogy reggelente 5 percre leülsz és meditálsz egy kicsit - elsősorban a mély légzésre és a helyes testtartásra figyelj ilyenkor. A kutatások azt mutatják, hogy a relaxáló elmegyakorlatoknak köszönhetően a testi és szellemi teljesítőképesség is növekszik**.

Neked is van valamilyen hasznos reggeli tipped? Oszd meg velünk!

Szintén érdekelhet