You are here!!


Próbálj ki egy újfajta sportot!

Új szezon, új sport! Most, hogy a felhők mögül előbújik a Nap, és beköszönt a kikelet, érdemes átdolgozni az edzéstervedet is! Használd ki, hogy később sötétedik és sportolj többet! Ne felejtsd el megkérdezni a háziorvosod, hogy választott sportod jót tesz-e neked. Itt vannak a mi tippjeink: próbálj ki egyet - vagy akár az összeset!

Kickbox: üss szét egy homokzsákot!

Semmi sem olyan élvezetses, mint egy jó kis kickbox-edzés - klassz zenére! A kickbox ideális arra, hogy felpumpáld az energiáidat és levezesd a felgyülemlett feszültséget, ráadásul az izmaidat is formázza. Mi ez, ha nem a tökéletes nyárváró sport?

Csobbanj egy nagyot a vízi sportok világába!

Ha tényleg nagyon várod a nyarat, itt az alkalom, hogy tökélyre fejleszd vízisport-tudásodat! A legújabb divat az szörfös jóga (SUP). Könnyűnek tűnik, de az egyensúly megtartása rendesen megtornáztatja a belső izmaidat. Próbáld ki a windsurföt és a vízisít is, hadd dolgazzanak azok a combizmok és karok!

Járd el a táncot!

Salsa? Balett? Dzsessz? A tánc minden formája remek mulatság. A tánc ellazít, és a fenék- és lábizmokat is megdolgoztatja. Ráadásul ideális program, ha a barátaiddal együtt szeretnél mozogni.

Fel a csúcsra!

Előre a kőkemény karokért és popsiért: készülj fel, hogy csúcsra törj! A hegy- és falmászás egyszerre erősítő és kardioedzés, és bármikor el lehet kezdeni, csak megfelelő fal kell hozzá. Akár természetben, akár egy falmászó klubban mászol, a csúcsra éréskor átélt öröm meg fogja vadítani az endorfinokat!

Vidd el a szobabiciklit egy körre!

Egyre népszerűbb a spinning, minden konditeremben hirdetik a spinning órákat. Mi ez? Szobabiciklizés, hangos zenével, és jóleső kiabálással. Ez teszi a spinninget kiváló kalóriaégető munka utáni edzéssé.

Köredzés

Versenyre készülsz? A köredzés, azaz különböző kardiogyakorlatok sorozata ideális arra, hogy erőnlétedet javítsd, és minden izmod megdolgoztasd. Ugrókötél, felülés, mindenféle gyakorlat vár egy ilyen edzésen, és a végén felkészülten várhatod a nyarat is!

Tenisz és squash

Keress magadnak egy jó edzőpartnert (vagy hármat), és vegyétek be a teniszpályát egy jó kis stresszoldó edzés erejéig. Ha kiszámíthatatlan a bolond áprilisi idő, alternatívaként mindig ott a squash, azaz a fallabda. Utóbbiban az a jó, hogy egyedül is gyakorolhatsz, ha egy kis kikapcsolódásra van szükséged, vagy ha gyakorolni szeretnél, még mielőtt másokkal játszol.

Itt az idő, hogy új sportot vigyél az edzéstervedbe! Neked vannak más ötleteid, hogy miket próbáljunk ki?

Szintén érdekelhet